Det ska ni veta..

2008-05-26 @ 00:30:59

Vill bara säga det att även fast jag skriver om att det gör ont och sånt så ska ni veta att jag håller det positiva tänket igång som aldrig förr ändå! Den här smärtan som jag har nu får mig nästan att känna mig friskare på nåt konstigt sätt, för det tar bort fokus från magen - och ont i knäna kan ju vem som helst ha! Sen att jag inte hade haft ont där heller om jag inte vart sjuk är helt orelevant, för jag känner mig ändå lite normal för en gångs skull. Haha låter kanske konstigt..

Men som jag sagt tidigare, - det finns alltid en ljusstrimma i mörkret.


Kommentarer
Postat av: J

Människan är inget annat än summan av sina tankar. Det man tänker det blir man.

/Mahatma Gandhi



Keep up the good thoughts girl!!!

2008-05-26 @ 12:19:03
Postat av: vindensmelodi

Håller verkligen med "J" - helt sant! Det är faktiskt så, man blir det man tänker,,,

2008-05-26 @ 17:40:21
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Stämmer så bra! Tankekraften är allt..

2008-05-26 @ 21:15:49
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: sara

J: Det där är ju inte sant. Det vet du väl själv antar jag. Tänka sig frisk är ju bara skitsnack. När du har feber, förkylning, halsfluss, magsjuka. Kan du tänka dig frisk då? Så vips förvinner det onda. Nej. Många människor har övertro på kroppen och viljans kraft. Hopp är inte mer än just hopp. Det är det sista som överger människan. Hoppet och viljan kan inte bota sjukdomar. Hopp är inte mer än en tanke och vilja. En naturlig mänsklig reaktion på jobbiga saker.

2008-09-18 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0