Länken!

2008-09-01 @ 13:32:20

HÄR är länken till krönikan!

Kommentarer
Postat av: Vida

Vilken härlig krönika! Men du är ju en inspiration med din friskhet, kraft och livssyn.. det tror jag många av oss läsare känner och inspireras av.



/Vida

Postat av: Morbror T

Skärmara isar att stockholmsbörsen är ner en halv procent idag... grädden på moset blev en pyytteliiiiiten aning tunnare... jahaaja.



Det stora är att du Madde inspirerar så till den milda grad. Flera tusen procent. Upp. Läste både artikeln och krönikan. Starkare än någon kan förstå. Häng i. Love från de dina här uppe i Kgl Huvudsaken :)

2008-09-01 @ 16:01:57
Postat av: Marie

Inte så konstigt att så många tar dig till sitt hjärta, även fast man inte känner dig personligen.

Men det du går igenom och hur du tacklar det är bara helt fantastiskt.Och alla fantastiska underbara människor som du har omkring dig är det många som saknar, så ta vara på varandra.

Du är så stark tjejen, kämpa på!

Och du vet, jag håller mina tummar som alltid

/Marie

2008-09-01 @ 17:19:16
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-01 @ 19:24:03
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Nina. Möller

Hoppas du har det gott.

Pussa Naiad ifrån mig.

NinaM

2008-09-01 @ 20:35:14
URL: http://gosegubbar.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag har tipsat många om din blkog och du inspirerar och du ger styrka.

Du kommer att bli frisk!

2008-09-02 @ 07:51:13
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 04:22:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0