GRATTIS mitt älskade änglabarn Madeleine på 23-årsdagen!

2011-05-07 @ 22:58:06


GRATTIS mitt hjärta på 23-årsdagen! Bilderna tagna idag 20C varmt från balkongen.

Madde hade också velat bjuda på något idag när hon fyller 23 år i himlen,

så här kommer en låt hon sjöng i skolavslutningen på MÅG. 2006.

"Blame it On the Boogie" som Michel Jackson sjöng med sina bröder i Jackson Five.

Hon gick ut andra året på Estetisk Musik.
Här sjunger hon underbart med kören och solo.
Höj volymen när ni lyssnar för den blir bättre när det är högt....;-)

Temperaturen höjs mer o mer för varje strof.
Man blir glad. Tack älskade dotter för att du fanns i våra liv, att du spred
din vackra sångröst så att du kan fortsätta att finnas i våra hjärtan för alltid <3


Kolla killarna till vänster och den glädje alla har, publiken klappar med. Gladlåt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OTROLIGT VACKERT TJEJEN!

2011-05-07 @ 23:50:03
Postat av: Elin

Grattis i himlen Madde <3 Kramar här nerifrån

2011-05-08 @ 22:24:46
Postat av: vindensmelodi

Grattis söta Madde <3 Vi är ju oxar du och jag :)) tänker på dig ofta ofta....vackra Madde <3



Kraaam

2011-05-11 @ 08:07:35
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Malin

så duktiga de var! allt bra med dig?<3

2011-05-27 @ 20:03:13
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: MOnica

Grattis älskade Madde på din födelsedag!Har läst din blogg och blir så glad av din envishet och ditt positiva humör.Hade själv cancer för 10 år sedan och var jätte ledsen då.Fick cellgifter och strålning.När jag läser det du skrivit så tar jag till mig det positiva och försöker göra något bra av mitt liv.Har varit deprimerad i omgångar under dessa år.Du har det bra där du är nu,en vacker ängel är du.Kraaam

2011-07-14 @ 18:26:44
Postat av: Madeleine Almqvist

Hej! Jag kommer ihåg Madeleine från skolkatalogen på gymnasiet, kände henne inte men eftersom jag också heter Madeleine hajade jag till vid hennes namn. Typ ett år senare läste jag i tidningen att hon hade dött, vilket gjorde mig ledsen och än idag tänker jag på henne ibland. Min mamma och mormor har haft cancer (men överlevt!), så det känns bara som en tidsfråga när jag kommer att få det. Men jag är glad att jag alltid kommer kunna komma tillbaka till denna bloggen då, och läsa lite positiva ord från en som verkligen vet hur det är. Tack!

2011-09-04 @ 13:47:56
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 03:08:09
URL: http://www.watchsuk.co.uk
Postat av: replica watch

top quality replica watch site http://www.chinamakereplica.com

2011-11-29 @ 07:59:51
Postat av: Göran thelin Eliason

Mycket Vacker röst hon hade ditt " Hjärtas Flicka " Det gör Ont i mej att Läsa att du har Mistat Din " Sängfågel " Så Orättvist det är här i Världen egentligen..Men jag är Alldeles säker på att där hon nu är, så finns inga Sjukdomar, Där finns Bara en Kärlek och ett Lugn, och jag är " Alldeles Säker på " att hon Sjunger som den Ängel hon är, så Ingen Behöver vara ledsen att de fått Lämnar Jordelivet. Nu får hon skriva sina egna Texter om Himlens fagra, och där Kommer hon heller aldrig att bli Glömd...Jag arbetar i Vårde, Och jag satt en gång med en Mycket sjuk Kvinna, hon var pigg ändå, men visste att henne tid snart var ute. Hon pekade på min hand och sa detta..
Då sjukdom blott är givet
Då förstår jag att döden är skönare än livet.
Hon avled lugnt och still medan jag kammade hennes vackra Hår..Hon blev 23 år..Själv har jag svårt att se då unga Människor somnar in, Men efter att denna Flicka sa det Orden till mej, Så blev det annorlunda efteråt..Jag Tackar att jag fick ta del av detta att se din Flicka sjunga så Vackert..
Jag Hoppas Denna Sommar kommer med sol och fina Dagar..Många Hälsningar....

2013-05-10 @ 08:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0