Znark..

2008-05-27 @ 17:35:31

Ska gå på den där meditationen idag tänkte jag, så jag har bara laddat både idag och igår så jag ska orka gå. Har legat och sovit heeela dagen idag med Naiad på magen, har varit riktigt mysigt!

Åt nyss en såndär riktigt god hemmagjord hamburgare, mums.. Sånt borde man laga oftare. Nej oj vad tiden går fort när man sover, får väl ta och hoppa in i duschen en sväng så jag hinner. Blir nog en väldigt intressant ikväll tror jag! Skriver en liten update senare, puss och creme.

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Härligt! Vad kul att du kommer iväg på meditationen. Det är sååååå skönt, och så nyttigt och stärkande.

Hoppas att du blir nöjd och får mersmak :-)

2008-05-27 @ 17:45:08
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Ja det ska bli väldigt spännande :) Ser fram emot det.

2008-05-27 @ 17:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0