Utmanad!

2008-05-16 @ 00:02:10

Jag har blivit utmanad av vindensmelodi!


Tre namn du går under:
Madde (av de flesta)
Kolibrin (av D)
Maddefucker

Tre saker som skrämmer dig:
Att förlora de jag älskar
Smärta
Fisk. Både levande och död. haha ja.. jag vet.

Tre saker du har på dig:
Linne
Mysbyxor
Förlovningsringen :)

Tre sanningar:
Älskar att sjunga
Tycker det är jätteskönt att vara själv. Eller alternativt vara med någon och kunna säga bara ingenting, bara vara.
Är otroligt målinriktad

Tre saker du verkligen vill ha:
Ett långt och hälsosamt liv
Framgång, både privat och med jobb/utbildning
Superkrafter
(Får jag ta en till? Ett outtömligt förråd med lakritspipor, mmmmh...)


Tre personer jag utmanar:

David        Mia        Astoria

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kul list!

2008-05-16 @ 00:19:12
URL: http://slellens.blogg.se/
Postat av: astoria

Åh va kul! Ska göra den sen:D

2008-05-16 @ 13:21:29
URL: http://astoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0