Kanske inte så jättebra

2008-05-21 @ 20:43:32

Okej, nu har jag varit på Sahlgrenska och pratat med min läkare. Det verkar vara en liten spridning runt kärlen vid levern.. Levern är förgiftad och vi måste få ner mina höga levervärden så fort det går så jag kan börja med nya cellgifter. Det enda jag egentligen kan göra just nu är att ta en större dos kortison och hoppas att levern svullnar ner lite. Ska få hjälp av ett smärtteam nu i dagarna också.

Men som sagt, jag tar en dag i taget. Jag tänker inte gå och gräva ner mig, tvärtom..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e stark tjejen! Du klarar det här, inga problem.

Lev på hopp och kärlek.

Kram

2008-05-21 @ 21:33:00
Postat av: vindensmelodi

Bra att du får hjälp, smärt teamet är jätteduktiga. Det är lättare att kämpa när man slipper ha så ont, och när man får hjälp att hantera smärta.

2008-05-21 @ 22:28:01
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Om jag kunde sa skulle jag uppfinna en idiot-dodar-maskin som tar bort din cancer for alltid nu pa en gang! Jag ar sa glad over att du ar sa himla positiv, om jag hade varit som dig kunde jag klarat allt. Saknar dig Madde! Stora kramar fran Sydney

2008-05-22 @ 12:02:55
Postat av: Sophia

Jag tänker på dig Madeleine och hoppas att lilla hunden är till en tröst. Hundar är bra på sånt. Mys på. Jag tänker på dig.

2008-05-22 @ 20:25:32
Postat av: Christine

Starkare tjej än du finns bara inte.

Vad jag är stolt över att få vara din syster!

Ljus & Kärlek!!

2008-05-22 @ 22:00:14
Postat av: Madde svarar

Ni är så goa allihop, tack för att ni finns.

2008-05-22 @ 22:00:24
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0