La primadonna

2008-05-22 @ 23:29:46

Naiad är en riktig liten primadonna, ligger i knät och vill bara bli kliad på magen hela dagen (vilket passar mig och min tv-beroende personlighet perfekt). Om man mot all förmodan skulle glömma att klia henne på magen i två minuter skuttar hon iväg till en strategiskt utvald plats och surar för att hon inte får 110% av allas uppmärksamhet haha! Och så vill hon inte äta såvida man inte matar henne direkt från handen, och helst ska det ju vara köttbullar och sånt gott. Så jävla rolig är hon, och det är faktiskt jättemysigt att ha en såndär liten tös att ta hand om.

På tal om "primadonna", Sverige gick vidare i Eurovision-semifinalen, så då måste man ju änna kolla på finalen på lördag. Perelli hade värsta kopian där, undrar hur det blir. För övrigt är ju 90% av alla bidrag ganska pinsamma. Schlagermusik är inte alltid riktigt min grej, men själva tävlingsmomentet kan vara rätt kul.

Nu har jag ett visst par väldigt stora menande hundögon klistrade på mig -datorn är inte populär.

Kommentarer
Postat av: Dave

Haha."stragtgiskt utvald plats" och "manade ögon".. Jag gillar hur du forumlerar dig sötnos:)

2008-05-23 @ 10:24:32
URL: http://therealcolombo.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

:-) Åh, jag älskar djur i alla former :-)) Och en hund som är så där gosig måste ju vara supermysigt.

2008-05-23 @ 23:35:30
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0