Må-bra-dag

2008-05-22 @ 20:10:04

Idag har jag bara gjort massa må-bra-saker. Masade mig ur soffan trots min trötthet och åkte med D till stan. Köpte äntligen det där nagellacket jag ville ha, och så slank det väl med lite kläder också.. en jacka. Och en klänning. Och en top. Och ett halsband.. he he oops.. jag bara råkade.

Jag tappade till slut shoppinglusten när peruken bara fastnade i provhytten och det gick inte riktigt som jag ville. Så vi åkte hem och myste med hunden istället.

Sen kom Jennie och hälsade på, med rosor och ett jättefint inramat kort på oss när vi var kanske åtta år eller så, på lucia! Det är min darling det, så go.

Men nu får jag ladda krafterna en kortis, för snart kommer Caroline förbi och säger hej. Längesen jag träffade henne, ska bli kul att tjata lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0