Telefonjävelns och mitt komplicerade förhållande

2008-05-14 @ 19:20:09

Guuud jag blir galen. De har fortfarande inte ringt angående MR-svaret. Först var de ju lite oroliga att smärtan berodde på en plötslig snabb ökning av tumörområdet men det såg inte ut så när de bara kollat över bilderna lite fort igår. Men jag vill veta varför jag har ont, ge mig svaaaar.

I och för sig så ringde det på hemtelefonen några gånger idag. Men jag sov. Eller så hann jag inte svara. (Vem lägger på efter bara tre signaler, hallå..?) 

Sen så får jag hur många samtal som helst på dagarna som utspelar sig såhär:
Jag sitter jättegott i soffan och halvsover, ibland med laptopen i knät. Det ringer. Jag suckar och slänger lapen åt sidan, släpar mig ur min perfekt uppfluffade soffa och halvskyndar mig till telefonjäveln. "Hallå?" säger jag. "Klick. Tuuuut." säger telefonjäveln. Flera gånger per dag.

Så om du ringer hem till mig och jag inte svarar kan det mycket väl vara så att vi gjort slut, telefonjäveln och jag. Dumpad. It's over.

Kommentarer
Postat av: astoria

haha fyfan vad störigt!



Men du jag måste fråga är det du på den mellersta bilden i din header:D?

2008-05-14 @ 20:46:46
URL: http://astoria.blogg.se/
Postat av: astoria

Okej måste bara säga att det är en jävligt vacker men samtidigt sorglig bild!



2008-05-14 @ 20:55:16
URL: http://astoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så himla rolig:) skönt att man kan få joina livet ditt o njuta lite av dig på håll när jag har så mkt annat. LOVE YOU! eller på ren svenska, älskar dig. du är bäst!

2008-05-14 @ 22:49:38
URL: http://curradon.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jag vet hur det är att vänta på en signal.....ett svar.....varför kan aldrig läkare fatta hur viktigt det är för patienterna?

Hoppas att du får ett bra svar när dom väl ringer. Jag tänker sååå mycket på dej.....dag som natt.......Önskar ju så att du ska få ett härligt friskt liv med David. Det ska du få!!!

Kram/Elisabet

2008-05-15 @ 10:16:34
Postat av: Madde svarar

Precis Elisabet, de borde tänka på det mer. När man väntar p ett besked är ju det i princip det enda man kan tänka på!



Tack, det hoppas jag med. Jag tror inte det är något jätteallvarligt, det allra värsta scenariot (spridning av cancern) är ju ganska säkert uteslutet. Men det ska bli skönt att veta vad som orsakar smärtan!

Kram !

2008-05-15 @ 10:56:47
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0