Tjejigt

2008-05-13 @ 13:50:21

Åh idag känner jag verkligen för att göra typiska tjejgrejer, typ shoppa, måla naglarna, kleta på massa goa krämer och b.u.s (eftersom jag inte får sola), göra nåt med håret.. Det har blivit runt 2 cm eller mer på sina ställen nu, så snart kan man kanske lyckas få till nån kort frisyr! Det är så svårt bara, har inte den blekaste aning om hur man gör med kort hår.

Natalie Portman klippte ju av sig håret och lyckas få till det snyggt, men sen har hon ju väldigt vackra drag och dessutom säkerligen x antal stylister. Äh, jag får pröva mig fram.

 


Har fått tid på röntgen kl 3 så jag borde väl börja röra på mig!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jag är säker på att du är jättesnygg som du är. Jag tycker det är riktigt fräckt med så kort hår. Det känns skönt att du är pigg på att göra en massa tjejgrejer för då verkar det som du har en massa härlig energi i dej.

Kom ihåg Madde, att det insidan hos människor som är det viktiga. Du är en sådan varm och gó tjej, du ska vara stolt över dej själv, riktigt stolt!.

Önskar nu att resultatet av röntgen är bra och att du får må bra.

Varm kram/Elisabet

2008-05-13 @ 16:13:11
Postat av: Madde svarar

Jo precis, och även om jag inte orkar göra allt det där så är känslan att faktiskt vilja göra det så skön!

2008-05-13 @ 17:38:32
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: David !

Du är mycket snyggare!

Så är det helt klart, du passar bättre än henne!

Och du har vackra drag, det må jag säga!

Sen så må jag även säga att hon ser lite väl kantig ut. Men du är så fin!

2008-05-13 @ 19:15:20
URL: http://therealcolombo.blogg.se/
Postat av: Jennie

Som om inte DU har vackra drag!

Du är ju asfin:)

2008-05-13 @ 19:48:02
Postat av: Madde svarar

Söta ni är :)

2008-05-14 @ 10:21:54
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste bara hålla med ovanstående kommenterare.

Du är sååå otroligt vacker att en kort kort frisyr bara skulle framhäva ditt vackra ansikte ännu mer. Därmed inte sagt att du inte ser bra ut i långt hår ;-) Men kort är skitsnyggt .-)) Jag har det själv ;-) :-))

2008-05-14 @ 22:34:07
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0