Jag tofflar så gärna

2008-05-24 @ 12:56:24

David har tagit en liten paus från skolan för att kunna varva ner och spendera lite mer tid med mig nu när det är som det är, han är världens mest omtänksamma kille.. Tack för att du finns babe!

Idag är det någon stor årlig fest i Karlstad så han åkte dit med tåget idag och kommer tillbaka hit imorgon, saknar honom redan he he.. kalla mig toffel, jag tofflar så gärna.

Men hursomhelst, det tror jag han behöver, lite utekväll och skoj med kompisarna. För hur underbar och härlig jag än må vara ( ;D ) så behöver man ju få tankarna på annat också. Om jag hade varit pigg och smärtfri hade jag lätt följt med, det verkar som en kul fest! Men det kommer fler roliga årliga och vanliga fester. Jag kommer finnas med länge till, jag får helt enkelt följa med nästa år. Och nästa år igen. ( Kom ihåg det Eric, ledsen att jag inte kunde komma igår..! )

Kommentarer
Postat av: J

Helt rätt! Du har hela livet av härliga fester och middagar att gå på.

Att vara toffel är det mysigaste som finns :o) Toffla på tjejen!

Kramar och positiva energier till dig...

2008-05-24 @ 13:14:23
Postat av: vindensmelodi

Precis, att vara toffel är väl det gulligaste man kan göra för sin älskade :-)

Jag håller med,,,,toffla på du bara ;-)

Underbart.

2008-05-24 @ 13:44:55
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0