Hallisar - Desperate Housewives

2008-05-06 @ 20:43:13

"Hallisar" är aningen komiska hallucinationer jag fick på sjukhuset efter höga doser smärtstillande, och som gav oss ett välbehövt gott skratt. Kommer lägga upp några sådana med jämna mellanrum. 

Det var inte alltid så lätt när jag skulle kolla på Desperate Housewives, Heores etc.
Utdrag ur mammas blogg:

"Inte så lätt att hålla Madde vaken om man säger så...hon planerade hela dagen för att inte ta för mycket morfin för att kunna hålla ögonen öppna iaf en timma, men det gick sällan så bra som hon ville.

Var 5:e minut fick vi peta på henne för ögonen slocknade och hon sov. När vi petade på henne och sa; "Vakna",
ja då ville hon veta ALLT som hänt medan hon "slumrat" lite...."Jag ÄR vaken det är bara ögonen som inte vill hålla sig öppna....Och hon beordrade oss; "Ni måste väcka mig ordentligt, säg VAKNA jättehögt...då håller jag mig vaken......Nä så enkelt var det inte men vi skrattade åt Maddes otroliga beslutsamhet! 

Man kan ju bara undra vad "grannsjuklingarna" vägg i vägg undrade när vi skrek åt Madde.
Men är man bossig oxe så är man.... "

Till slut när jag ville veta vad som hänt när jag "slumrat" lite sa de att inget hade hänt, bara reklam. Haha klurigt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0