Gotland

2008-05-16 @ 17:40:41

Just det ja, det har jag ju helt glömt bort att berätta -  ska flyga till Gotland (Visby) den 7-14 juni! Ska bli så hääärligt, jag har aldrig varit där och det ska ju vara hur mysigt som helst. Så nu håller vi tummarna för att solen steker på ordentligt just den veckan.

Sen vore det skönt om smärtorna hunnit försvinna lite tills dess. Förresten, dagens provtagning visar att levervärdena är något bättre! Så det kan mycket väl vara så att det är cellgifterna som gör levern lite trött.

Ikväll lagas det biff med quinoasallad, såååå gott och framför allt nyttigt!

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Då har du en alldeles underbar upplevelse framför dig! :-) Gotland är helt underbart! som att komma utomlands, jag var där för första gången i sommras och det var verkligen supert! att åka omkring och titta på alla fina stränder/rauker ch alla miljardes små fina stenkyrkor,,,alla krukmakeri och hantverksgårdar,,,lammskinns gårdar och för att inte tala om Roma kloster, lummelunda grottorna, botaniska trädgården!

Och innanför murarna - oj, man blir helt käääär i Gotland! Underbart,,,och jag åt saffransglass i stora lass :-))

2008-05-16 @ 20:04:34
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Sally

Gillar ditt positiva tänkande! Tycker att du verkar vara helball och modig!! Hoppas att du får en solig vecka på Gotland. Har själv provat det där med att säga positiva saker till mig själv när nåt har kännts jobbigt och jag tror att det funkar! Lycka till med allt! Kram

2008-05-16 @ 20:25:36
URL: http://rallysally.webblogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Madde!

När man går in på din blogg känns det som om man blir glad mitt i allt. Man vet att du kämpar med det onda men du är så otroligt possitiv av dej. Alltid något värmande i det du skriver. Vet du, jag tror att det är detta som gör att man kommer dit man vill, det gör du!

Visby är fantastiskt, hela Gotland är så fint.

Du kommer att bli helförtjust i det.

Ha nu en riktigt skön kväll med god biff och sallad. Mums fillibabba!

Kram/Elisabet

2008-05-16 @ 21:00:12
Postat av: Anonym

Vad bra att levervärderna verkar bättre!!

Du har sån glööd!!

Det är fint på Gotland. Jag har en kompis som bor där. Men har själv bara vart dit en gång.

Ha en bra helg! Kram!!

2008-05-16 @ 21:01:12
Postat av: caroline

Jag skrev inlägget utan namn

2008-05-16 @ 21:01:51
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken sida är det du hittar bakgrundsbilderna du har här på bloggen, och som din mamma har?

Var väldigt fina, och jag hittar inte några sådana nånstans.



Puss!

2008-05-18 @ 11:36:36
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0