En bit i taget

2008-05-20 @ 01:51:48

Så smyger jag mig tillbaka så smått.. Idag har jag fått healing och känner mig ganska lugn just nu. Det behövde jag nog, det har varit ett par jobbiga dagar med många tårar och det jobbiga är inte över än. Kort sagt så har läkarna sagt en hel del saker som gör mig väldigt orolig och framför allt förvirrad.. vill helst inte gå in på det mer förrän jag träffat dem så de får förklara sig lite, och det blir troligtvis så att vi åker till Göteborg och har ett möte med dem i morgon eller på onsdag.

Anledningen till att jag vill vänta med att berätta om det är för att jag inte vill dra förhastade slutsatser. Det får mig bara att tänka negativt och det är ju lite det vi vill undvika..! Men så fort jag har något konkret att komma med ska ni få veta.

Tack för era gulliga kommentarer, ni är underbara. Det känns helt overkligt att det är så många som bryr sig, till och med de som man aldrig träffat. Känner mig oerhört tacksam och glad för det.

Nu är jag riiiktigt trött, så jag får nog kila till sängs och skriva mer imorgon. Natti!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Klart att man tänker, klart att man oroar sig, klart att man vill att allt ska bli bra. Jag är ju en av dom som inte känner dig i verkliga livet, men dessto mer känner jag för dej, genom din blogg. Har fått en väldigt klar bild av dig, en riktigt söt, gullig, varmhjärtad tjej med en fin familj och en helt underbar pojkvän. En tjej som vill så mycket och tänker så possitivt. Du är en människa som har mycket att lära ut till andra. Du är en tjej som jag önskar det bästa i livet av hela mit hjärta.

Varma Kramar, Varma Tankar/Elisabet

2008-05-20 @ 07:46:51
Postat av: vindensmelodi

Det låter klokt att ta en dag i taget, och att du väntar med slutsatserna, det är bättre att koncentrera sig på det possitiva. Vad skönt att du fått healing, och att du går på meditation, det är bra för både kropp och själ. Det största vinnarglödjen och kämparglöden sitter ju i huvudet. Tänk på att du är en gränslös människa - du kan göra allt, du kan övervinna allt! Låt dig inte nedslås av teoretisk fakta,,, det är bara teoretiskt, och inte verkligt,,,det verkliga är hur du bearbetar ditt liv, och hur du bestämmer dig för att leva.

En gränslös människa :-) Glöm inte det ;-)

Vi har otroliga gåvor, och möjligheter,,,,



Jag sänder dig styrka, kraft och kärlek!

2008-05-20 @ 11:38:39
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fortsätt kämpa gumman!!! Du är stark! önskar att jag kunde vara hemma och stötta dig, men jag hoppas att du vet att det gar inte en dag utan att jag tänker pa dig... Jag är stolt att kalla dig min vän. älskar dig!

2008-05-20 @ 11:57:42
Postat av: David

Skönt att höra din röst förut.

Älskar dig, vi hörs senare.



Din David

2008-05-20 @ 13:16:26
URL: http://therealcolombo.blogg.se/
Postat av: David

Skönt att höra din röst förut.

Älskar dig, vi hörs senare.



Din David

2008-05-20 @ 13:17:12
URL: http://therealcolombo.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Madde!

Har tänkt mycket på dig dessa dagar. Jag vet att du är stark, väldigt stark. Du har fler växlar som du inte vet om. Lägg i en av dessa växlar och kör på nu. Du klarar det!

Jag väntar vid mållinjen.

Kram/Elisabet

2008-05-20 @ 13:54:40
Postat av: Surya

funderade en minut innan jag började skriva men kommer inte på ngt. Vill bara visa min omtanke och vill att du ska veta att jag har tänkt på dig flera gånger om dagen sen du skrev sist, även fast jag inte "känner" dig. Tänk vilken underbar människa du är som bara DRAR till dig så många fina människor som bryr sig så oerhört!Som en magnet! Tänk på "the secret". Det finns ingenting som är omöjligt för dig! Du reder detta! kramar

2008-05-20 @ 15:54:43
URL: http://suryanamaskar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Madde, du kan klara allt!

2008-05-20 @ 16:06:01
Postat av: Carina

Jag håller med dig, att vänta är jättejobbigt. Jag brukar ta en dag i taget och försöka fylla den med så mycket positivt jag kan. Man skall inte gå omkring och oroa sig, det tar så mycket energi. Man skall försöka skaffa sig så mycket positiv energi som man bara kan och det vet jag att du kan:-)! Du är stark och positiv och du förmedlar så otroligt mycket genom hur du skriver. Det här skall gå bra. Du är min idol och jag blir glad av att läsa livsglädje! Sänder dig massor av varma ljusa tankar och kramar!

2008-05-20 @ 21:27:58
URL: http://carinaaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0