Äsch då..

2008-05-25 @ 21:00:41

Fyy fan vilken hemsk morgon jag hade idag. Det verkar som att jag överansträngde mina leder i knäna igår, så efter att ha sovit i 2 timmar vaknade jag vid fem-tiden och hade så sjukt ont så jag bara låg och grät hela morgonen.

Benen var helt blå, fick ringa Sahlgrenska och de sa till mig att ta massa piller.. kändes ju typiskt nu när det inte var så farligt i magen för en gångs skull. Kan inte riktigt gå och stå själv just nu så det blir ytterligare en lugn kväll.

Pappa hade bakat bullar så vi + syster, bror och Naiad åkte och satte oss vid vattnet vid Öresjö och fikade lite på eftermiddagen. Lite krångligt att gå som sagt men det var härligt att komma ut, och se hunden skutta runt och lattja lite hehe goingen där.. Måste väl lämna tillbaka henne snart, men aaw vad jag vill ha 'na!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ibland blir man så glad när man läser vad du skrivit. Något possitivt som hänt dig och att du är nöjd och glad........ibland, som nu, blir jag så ledssen och vet inte vad jag ska skriva. Kan bara önska att det blir bättre snabbt. Att värken försvinner och att du kan känna dej glad igen. Må solen lysa med de varmaste strålar mot dig, må allt gott och bra få komma till dig!

Kram/Elisabet

2008-05-25 @ 22:14:50
Postat av: vindensmelodi

Härligt att du kom ut lite ändå,,, frisk luft gör susen,,,det känns ju lite bättre bara man kommit sig ut tycker jag ibland - man gruvar sig innan, men väl ute känns det skönt, och man lever upp lite, kanske kan glömma värken och sjukdomen ett tag,,,om så bara för en stund är det ju bra, och skall läggas på plus sidan på kontot ;-)



Du får ta och köpa dig en vovve :-) som blir bara din ;-)

2008-05-26 @ 17:36:54
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0