I feel good

2008-06-22 @ 19:47:58

Sofia har äntligen kommit hem från sitt aupair-år i Schweiz, och hon var nyss här och hälsade på. Så himla kul att träffa henne igen, nu ska vi försöka hitta på massa kul när hon är tillbaka! Jättegoda men farliga kakor hade hon bakat också hehe.. Jag orkade bara en halv, jag hade nämligen också varit lite händig och bjöd på en sommarfräsch efterrätt med bär, fullkornsdigestive och grekisk yoghurt. Så nu slinker det inte ner mycket mer i min mage ikväll kan jag säga!


Monsterpillrena var inte alls så farliga att svälja, och jag mår fortfarande bra! (och förresten, var de inte rätt söta? Rosa. Haha... är jag konstig som tänker så om cellgiftstabletter?) Nu sitter jag här och kliar Naiad på magen, hon blir riktigt bortskämd här den lillskiten haha. Regnet bara öser ner så det får bli massa tända ljus och en film ikväll tror jag.

Och imorgon kommer de från tidningen och gör det där reportaget! Ska bli kul - nåt annorlunda i alla fall, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ha det så bra Madde, ska ut en vecka och resa och kommer att tänka på dej varje dag. Skriver mer när jag kommit hem.

Kram/Elisabet

2008-06-22 @ 19:53:33
Postat av: Petter Samulin

Har följt din blogg nu ett tag M, och jag måste säga att du verkar vara en riktigt STARK person, och med din VILJA kan du besegra vad du vill! Kämpa kämpa på, oavsett vad,

jag vet inte vad jag mer ska säga men nu när du börjat med de nya pillrena (jag skulle inte änns klara av att svälja ett) så hoppas jag att det kommer bli bättre! Vill ge dig en bamsingkram genom datorn, så du vet att fler tänker på dig.

2008-06-22 @ 20:11:09
URL: http://pettersamulin.blogspot.com
Postat av: Tess

Tack själv, jag gillar din blogg också! Den kommer jag att fortsätta att läsa. Kram!

2008-06-22 @ 20:44:42
URL: http://egowar.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Härligt Elisabet, ha det så roligt!

Kram på dig

2008-06-23 @ 00:40:41
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0