Mina vänner är de bästa av vänner

2008-06-30 @ 15:14:10

Min going Jennie har varit här ett par timmar, vi har bara slappat, skvallrats och kollat på Våra bästa år/Oprah haha. Sånt är väl härligt. Vi ska försöka fixa ihop en mysig laga-mat-och-umgås-kväll nästa vecka, vi och ett par stycken till. Jag ska baka min berömda jordgubbspaj, så det kan ju inte bli annat än bra he he. 

Nu ska jag ta en liten prommis med Naiad, och sen köra en kort omgång på min Orbitrek. (Om jag får i mina svullna fötter i skorna, det är bannemej inte lätt ska ni veta) Eller eventuellt göra ett nytt försök med yogan - fotbollen kom tyvärr i första hand igår. Men inte slöade jag för det, armarna fick sig en omgång med hantlarna ändå! 

Ut i blåsten, huuu...!

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Sååå skönt att du kommer igång med träning och yoga, det är bra det lilla som blir,,,eller det stora som blir kanske jag skulle säga :-) jag har så svårt att ta mig i kragen och komma igång,,,måste nog rycka upp mig nu :-)

2008-06-30 @ 15:41:07
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Alisa

Sv: Jaa sanskrit är verkligen fint, och mystiskt!:)

Hoppas du får en dunder dag och Grattit till Veckans Blogg!:)

2008-06-30 @ 16:11:45
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Aina

Varning för skavsår!

Min rumskompis tog på sig sina joggingskor när hon hade skavsår och hennes fötter var svullna, och det resulterade i flera timmar på cityakuten och KLIPPA upp den varfyllda bölden som skavsåret hade förvandlats till!

Hoppas allt är bra annars och att du inte ger upp! =)



2008-06-30 @ 16:37:35
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0