Halvbra cykeltur, helbra värden!

2008-06-21 @ 23:43:28

Har suttit och kollat på film (Den om Frida Kahlo som gick på tv) och druckit mitt nya favorit-te Rooibos Champagne. Men innan det tog jag ett krafttag och gav mig iväg på en cykelrunda! Det var jätteskönt, fram till det att jag råkade ramla lite. Eftersom att det blåste en del gick jag en bit med cykeln, och när jag skulle cykla iväg igen i motvinden orkade inte muskelrna riktigt med.. Men det gick bra, ett pyttelitet skrubbsår bara.

Jag överskattade nog min styrka där ett tag, jag blir så ivrig när jag får för mig nåt hehe. Men jag får helt enkelt jobba och jobba tills muskelrna är starka igen, det finns inga genvägar!


(Men det var skönt att komma ut i solen i alla fall!)

Ska faktiskt lägga mig strax, väldigt tidigt för att vara jag. Men jag hade en hemsk natt, sov inte mer än totalt en timma, sittande upp dessutom. Vet inte vad det berodde på men jag hade så ont. Det kan ha varit för att jag tog kortisonet lite för sent, så det får jag kanske passa mig för.

Men vet ni vad? Mina levervärden har fortsatt sjunka och är nu på normalvärde, så imorgon bitti tar jag min första nya cellgiftstablett! Wowooo grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till dig! Ramlade in på din sida från en annan blogg. Du skriver väldigt bra och inspirerande..

2008-06-22 @ 03:35:43
URL: http://shrine.blogg.se/
Postat av: Sophia

Grattis på dom låga värderna, jag tänker på dig alltid!!!!

2008-06-22 @ 04:44:15
Postat av: Vida

Grattis!!

Postat av: J

Hurra! Fortsätt som du gör. Det ger resultat tjejen!

Mängder med positiva tankar och energier till dig!

2008-06-22 @ 10:42:23
Postat av: Madde svarar

Tack, allihop!!

2008-06-23 @ 00:31:50
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0