Nu rejsar vi!

2008-06-08 @ 00:09:26

Det har varit en skiiitbra dag idag. Resan gick snabbt och rätt smidigt. Tog bara en timma att flyga från Gbg till Visby och vi bor hos min moster och hennes man mitt inne i stan, innanför ringmuren! Nu sitter vi här jag och D i vårt rum med tända ljus och har det hur mysigt som helst.

Vi har varit ute och ätit middag på stan och sen gick vi till en glassbar där det fanns mer än 100 smaker att välja mellan, ooojoj..! Haha med min beslutsångest kanske ni förstår att det till slut inte blev mindre än fyra kulor för min del. Men det gick ner trots allt, fast med liite hjälp av D hehe.. Jag hjälpte ju honom med hans också såklart, vad tror ni om mig egentligen. Helt hjärtlös är jag inte.

Vi har lånat en rullstol som jag kan ha med om jag skulle få allt för ont och inte orka gå. Haha skitkul är det! David och jag körde lite rally uppför dom små backarna på vägen hem nyss. Lite kul ska man allt få ha!

(Rallykungen himself)






Kommentarer
Postat av: Jennie

Ah...det låter ashärligt! Jag hade också velat åka dit och gå runt på gatorna....och ta kort såklart!

Jag saknar dig <3

2008-06-08 @ 10:54:56
Postat av: Madde

Saknar dig också darling! Måste ses snaaart!

2008-06-08 @ 13:24:31
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Härligt! Nu är du äntligen där i detta Sveriges eget paradis,,, visst är det underbart,,, och du den där glassbaren du pratar om, var jag också på dagligen :-)) :-))

Du måste testa deras saffransglass! Den är superb!

Om man gillar saffran förståss,,, och jag bara älskar saffran,,,och honumg,,,Mmmmm

testa den nästa gång ;-) få höra vad du tycker...



solkramar till dig :-)

2008-06-08 @ 13:37:03
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: mia

Åh va mysigt att åka till Gotland och bara vara. Det förtjänar du Madde.



Fina kort också, är som jag o Kristin (Vänerö) sa en dag här...Madde är alltid så fin:)

Även som du skrivit i ett inlägg att du inte är lik dig just nu, är du fin ändå!



Njut nu riktigt mycket av att vara ifrån allt i hålan.



Kramis!

2008-06-09 @ 08:31:42
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0