Sicken lyx

2008-06-26 @ 13:35:48

Åh vad glad jag blev nu i morse - jag har sökt fondmedel från cancerhjälpen och fick nu reda på att jag fått 5000 kronor att göra nåt roligt för! Eller köpa nåt roligt såklart. Inte så pjåkig start på dagen, kändes riktigt lyxigt.

Spa hade ju kunnat vara nåt, men det har jag redan lagt undan pengar för innan för jag och David fick det i förlovningspresent av hans familj. Vi ska planera in det någon dag snart, det ska bli jättemysigt. Men med andra ord, inget sånt, har ni några förslag..?

Nu sitter jag precis som igår och väntar på besked om cellgiftstabletten. Fast idag var jag mer förberedd och ställde klockan tidigt för att få i mig nåt att äta och sen somnade jag om. Så ingen svält för mig idag i alla fall, haha..

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åk till Danmark och hyr er ett poolhus över en helg, det finns massor av poolhus i Danmark med fina omgivningar eller ta och shoppa loss:-)

2008-06-26 @ 14:40:55
Postat av: Emilia

Ja du New York ska bli helt fantastiskt.

Hmm, finns så mycket kul man kan göra för 5000:- egentligen, kan kan ju åka en weekend nån stanns i europa, det kan ju finnas så billiga flyg som 300:- i sista minuten och hotell är ju inte dyrt om man bara är borta några dagar. :)

2008-06-26 @ 16:17:03
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/
Postat av: Vida

Åh vad kul! Grattis! Gör något du mår bra av helt enkelt... vad som helst! Vardagslyx eller lyx på annan plats!



/Vida

Postat av: Alisa

Men gud så underbart!:)Har du kommit på vad du ska shoppa?:D

2008-06-26 @ 17:59:50
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är beundrandsvärd!

2008-06-26 @ 18:00:09
Postat av: Sophie

Vad kul att du fick pengarna! :D Du kan ju spara till en utlandsresa kanske? det är aldrig fel! :)

2008-06-26 @ 18:22:16
URL: http://phhi.blogg.se/
Postat av: Lina

Designa ett eget smycke. Om jag inte minns fel finns det en guldsmed i Vänersborg som är duktig, Bondesson på södergatan.

2008-06-26 @ 20:27:37
URL: http://liihna.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Å vad roligt!! Det är du värd gumman, fundera riktigt noga på något som gör dig riktigt glad, och shoppa loss!! Puss syster!

2008-06-27 @ 13:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0