Perfa

2008-06-21 @ 19:43:24

Det blev en riktigt lyckad och framför allt oväntat solig midsommar! Jag åkte till David vid två och så satt vi i flera timmar i det härliga solskenet (eller ja, jag får ju inte vara i solen så länge så jag fick hålla mig under parasollet en del), pratade och tog en liten bulle.

Och sen började vi laga mat, vår första riktiga egenlagade midsommarbuffé! Det blev ugnsbakade grönsaker med färskpotatis, köttbullar, fläskfilé, prinskorv, sill, dipp. Och kladdkaka med jordbubbar och körsbär till efterrätt! Mmmh så gott det blev! Pappa kom förbi och åt med oss, det blev en jättetrevlig och lyckad kväll, knappt ett moln på himlen! Bättre kunde det inte blivit.


1) Det var så varmt, så jeans var inte att tala om, klädbyte!
2) Far och svärson hugger in
   

3) Dags för efterrätt, jag försöker gömma mig hehe..
4) Naiad var inte sen med att diska glasspaketet ;)
 


Och så vill ni förstås veta hur det gick med köttbullarna, jag vet. Det är det ni gått och väntat på ända sen igår, det är allt ni tänkt på. Of course. Tro det eller ej - jag gjorde det! Jävlar alltså, det var en traumatisk upplevelse men jag gjorde det. Klarar jag det här klarar jag vad som helst, eller hur? Haha ja herregud..

Här är beviset, riktigt snygga blev de ju!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Oh. jag vet själv hur äckligt det är att rulla köttbullarna själv så jag förstår vilken seger det är att kunna lyckas.



Du ser söt ut, det lilla jag kan se av dig ;P

2008-06-21 @ 23:13:16
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0