Nu får de gamla grekerna bita i gräset

2008-06-10 @ 18:56:02

Och så var det dags för fotbolls-EM nu då. Jag tycker det kan vara roligt att kolla på Sverigematcherna, det ska vi göra ikväll. David ville väldigt gärna se Spanien - Ryssland nu vid sex, men näheheh det räcker med en match per dag för mig! Så han fick gå och kolla själv, men det tycker han nog är lite skönt det också att vara för sig själv en stund. 

Sverige spelar ju mot Grekland, så vi tänkte gå till nåt grekiskt ställe som tydligen sänder matchen. Haha, nu får grekerna nån att fajtas med här ikväll då med andra ord. Inte för att det kanske finns så många greker här i och för sig..? Ääh vad vet jag.

Läkarn ringde förut, levervärdena är pyttelite bättre men jag måste höja cortisonet igen eftersom de blev så höga nu.

Och nu ringde David. Han har fått nog och kommer hem. Hehe han är väl för söt.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej hjärtat! Du är bara så himmmla underbar. Varje gång jag går in här och läser så blir jag så innerligt glad! Ha det fortsatt mysigt i Visby! Vi skall ju ses på PickNick när ni kommit hem igen :o)!! Ser jag fram emot. Hälsa mamma, David och syster! Många Kramar

2008-06-10 @ 20:19:55
URL: http://carinaahlin.blogg.se/
Postat av: Jennie

You're one lucky girl som har honom!

Puss!

2008-06-10 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0