Näst sista natten med snarkande vovven

2008-06-04 @ 01:18:37

Imorgon ska jag göra mitt allra bästa för att gå på Carros föreställning klockan ett. Det är ju alltid kul att göra nåt annorlunda. Alltid kul att träffa Carro. Och så måste jag ju säga hej till Bengt som håller i det hela, dessutom måste man ju änna gå eftersom jag varit med i alla Bengans projekt på gymnasiet. Då går man bara och kollar, no shit här inte.


Hoppas det blir sådär alldeles lagom varmt imorgon (hehe vågar man hoppas? Kallt blir det nog inte i alla fall!), för jag tänkte ta en dag med pappsen och hitta någon trevlig skuggplats någonstans där vi kan sitta med Naiad. Eftersom vi ska till Gotland på lördag så ska hon hämtas på torsdag, så jag vill ha en riktig mysdag. Kommer kännas tomt utan den där snarkande gullungen sovande brevid mig på kudden!


Gjorde iordning en stor skål äkta vanlijglass med söta och riiktigt mosiga färska jordgubbar, björnbär och blåbär förut. Finns det något som är mer SOMMAR, mmmh... nej det gör det nog inte.


 
(Bilden är från google, min var sjukt mycket smarrigare kan jag lova. Jag är grym.)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad gott det ser ut! :)

2008-06-04 @ 07:13:03
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Åh, så härligt att du snart är på Gotland! Det är verkligen en underbar plats. Men förstår att du kommer att sakna vovven. Du får väl låna henne igen då du kommer hem :-) Då får du längta hem lite också,,,annars är väl risken stor att du stannar kvar på Gotland :-)) Hahhaaa,,, det är ju så härligt där :-)

2008-06-04 @ 10:20:24
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: J

Det där såg gott ut!

Kolla gärna in på min blogg :)

Kram

2008-06-04 @ 10:56:39
URL: http://jahwanna.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja, du är GRYM, helt klart Madde!!!!

Kram/Elisabet

2008-06-04 @ 11:51:19
Postat av: Cattis

Hej svejs!



Då har äntligen beskedet om cellgiftsbehandlingen kommit. De ringde idag och vi ska dit nästa onsdag på information. Usch, bara ordet cellgift får mig att rysa, men jag är ändå glad att det finns, så att jag får massor av mer år med min älskling.



Vad skönt med en Gotlandsresa. Själv har jag aldrig lyckats hamna där, men man vet ju aldrig. Nån gång kanske det händer.



Idag har det varit fullt upp med allt ståhej inför morgondagen. Det värsta är att inte veta vilka och hur många som kommer och om mat och dryck räcker, men det är ju egentligen bara skitgrejor att oroa sig för, så jag försöker se det mesta positivt. Hade just nu behövt en hel del av Din positiva energi...



Ha en skön Gotlandsvistelse...



Kramar Cattis

2008-06-04 @ 20:59:55
Postat av: Madde svarar

Lovisa och J: Jo visst men som sagt, min var garanterat bättre haha ;D



Vindensmelodi: Ja, fick precis höra att det gick så bra så att ta henne igen när vi kommit tillbaka, yippe!



Elisabeth: Haha tack, du är inte så pjåkig du heller ska du veta!



Cattis: Usch nej sånt är inte kul att behöva ta tag i. Men som du säger så är det för det bästa, och det är ju tur att det startar igång så fort som möjligt!

Hoppas att ni har en jättebra dag med studenten och att allt flyter på perfekt, skickar massa positiv energi till er!



KRAM!

2008-06-05 @ 11:57:04
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0