Mute

2008-06-03 @ 17:11:22

Wowowooo det börjar se lovande ut nu, ASAT/ALAT-värdet är nere på 2.6 nu! Inte långt kvar.

Blev inte mycket sömn inatt, dels för att jag fastnade med boken och mina egna tankar, och sen när jag väl la mig kom ontet. Knepigt det där alltså. Men som sagt har jag ändrat om lite i medicinerna idag så nu ska vi se hur det funkar istället!

Och snart kommer darling D, mmh vad härligt. Även fast det bara var i förrgår vi sågs så var det alldeles för längesen tycker jag.

Åh vet ni, jag har tappat rösten bara sådär, poff! Men jag försöker göra mig någolunda förstådd i alla fall. Fast det är ju säsongsavslutning på Desperate Housewives ikväll så då måste man ju faktiskt ändå vara tyst, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är med andra ord mutad! ;)

2008-06-03 @ 17:18:59
Postat av: Cattis

Hej igen gumman!



Vad glad jag blir när jag läser att Dina värden är på väg ner. Inte för att jag begriper så mycket om det, men jag blir glad när Du är glad. Idag har vi varit i Borås och handlat allt som behövs inför dotterns student på torsdag - och det vill inte säga lite. Sen drar vi mot Värmland på torsdag kväll, alternativt tidigt på fredag morgon, beror lite på värmen, hundarna blir inte så glada i värmen som vi gör...



Ha det så bra, så hörs vi igen...



Kramar i massor



Cattis

2008-06-03 @ 20:42:53
Postat av: Anita Larsson

Toppen att höra om dina värden, bra kämpat!!

Verkar som Desoperate housewives är något alldeles extra, själv har jag fullt upp med att vara en själv, ha,ha!



Kramar till en härlig tjej!

Anita

2008-06-03 @ 22:31:25
Postat av: vindensmelodi

Tur att du har bloggen :-) Då kan du ju "prata" ändå :-)

Hoppas det inte blir långvarigt, det är skitjobbigt att inte kunna prata ;-) jag är ju en pratkvarn, och sist jag tappade rösten höll jag på att bli tokig :-))

2008-06-03 @ 23:35:47
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Tack alla!



Haha ja Cattis jag har ett svagt minne av att det blir en hel del på studenten, hoppas det blir en jättebra dag för er alla :D Oh ja hundarna får vi vara rädda om, så ömtåliga i värmen..!



Vindensmelodi, riktigt tur jag har den ja haha! Har varit riktigt svårt att hålla tyst, imorgon MÅSTE jag bara få prata XD

2008-06-04 @ 01:41:45
URL: http://jagefrisk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hittade din blogg genom att söka på asat/alat på google :P Jag har själv förhöjda värden. Känns skit. Va härligt att dina värden börjar gå ner :) yeei.

2008-06-05 @ 23:21:01
URL: http://youshinelikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0