Min bak is coming back

2008-06-19 @ 00:00:38

Hahah jag trodde aldrig jag skulle bli glad över en sån här sak, men goddamnit vilken träningsvärk jag har i häcken! Det betyder att den börjar bli sitt vanliga jag igen, det är så det ska va. Hurtigheten från igår lönade sig nog, och dessutom är den där Orbitrek-träningsmaskinen på väg vilken dag som helst nu. Så nu ska jag bli fit for fight!

Har haft en lugn kväll. Naiad ligger och snarkar brevid mig här i soffan, jag har kikat på Sex and the city och nu är det dags för dagens dos av Scrubs. Haha.. Gud vad hon snarkar. Som en vuxen man, man blir ju nästan kär.


Kommentarer
Postat av: Desiré

Helt otroligt vilken energi du måste ha för att hålla humöret uppe! Du är så jävla stark, så otroligt stark. Man blir på något förunderligt sätt glad av att läsa din blogg, tack för att du orkar sprida glädje!

Bloggen blir nu sparad under favoriter.

2008-06-19 @ 01:41:17
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/
Postat av: Vida

Vad kul, då gör jag det.



Läste tidigare om din salladsattack och tänkte att när du orkar träna mer så kanske du kan testa kickboxning eller boxercise för att avreagera dig. Där kan man verkligen slå och sparka av sig negativa känslor.. man kan tänka sig att varje spark/slag träffar den jävla idioten. Dessutom kan det numera för mig ibland ha samma effekt som meditation på mitt sinne. Man rensar hjärnan totalt.



/Vida

Postat av: Elin

Jag skulle precis fylla 17 år när jag vet veta hur det låg till. Jag skulle bara ta bort några leverfläckar på bröstet som jag tyckte var fula och min skolläkaren sa att det inte var något fel på fläckarna så han tyckte det var onödigt.

Tur att jag inte lyssnade på honom! =)



Jag tycker det lättaste är att hela tiden intala sig själv att det är inte är något fel på en. När det vars om värst låtsades jag att det aldrig hänt, det gick ganska bra till en början så länge man inte börjar tänka för lång och gräver sig ner i det. Vissa dagar är ju alltid sämre än andra.

Jag tror det hänger mkt om en själv som du säger, man bestämmer själv hur pass frisk man vill vara.



Har din cancer gått långt och när fick du diagnosen?

Har aldrig hört talas om den cancerformen du har. Kom den med födseln? är den ärftlig eller har den utvecklats under livet?

Kram Elin!

2008-06-19 @ 10:17:34
URL: http://esatirnine.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Åh, ja träningsvärk är skööön onnnt! Hehe :-))

2008-06-19 @ 10:57:09
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: Emma

Tyvärr har den redan gått för långt =/, han har haft canser i va är det, hmm nästan 10år tror jag.. Han börjar bli till åren också, och har lyckats dragit på sig 8proppar, så han har blivit halvsides förlamad och fått eget rum på sjukhuset!!



Men jag hoppas och vill verkligen att du ska bli frisk!! Håller alla fingrar/tummar/tår allt som går för din skull..



2008-06-19 @ 14:20:54
URL: http://emmaliiten.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Glad midsommar på dig :-)



Kramar!

2008-06-19 @ 16:38:30
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0