Kom igen nu

2008-06-06 @ 20:44:32

Jag är hopplös, klockan är snart nio och har fortfarande inte packat. Säger ju det, jag och min koncentrationsförmåga.

Har inte haft lika mycket ont idag och känner mig dessutom piggare i huvudet (bortsett från mina organisatoriska brister) än andra dagar, jätteskönt! Det verkar funka det här med att dela upp medicinerna på tre ggr/dag istället för två. Perfekt tajming kan man ju lugnt säga, såhär ska det fortsätta! 

Det är tydligen en bra film på trean strax, så jag kanske borde börja packa nu kanske.. ja.. njaaee. jag får se.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att jag hittade hit, din blogg ska jag absolut lägga som favorit :)

2008-06-06 @ 20:49:29
URL: http://femtondejuli.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Hehe,,,ja, jag har också svårt för så´nt där,,, hos mig ikväll har det varit kaos,,, kaninhannarna har slagits och jag fick fara och sy den ena - Phu!

2008-06-07 @ 00:27:24
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0