Kodak - it's over

2008-06-26 @ 17:07:47

Jag vet inte vad som har hänt med min "vanliga" digitalkamera från Kodak. Det är nåt glapp i kontakten eller nåt, så jag ska skicka tillbaka den. Kan ju alltid få den reparerad på garantin och såld till någon stackare som inte vet bättre. Hehe neeej då så hemsk är jag inte. ..eller är jag..?

Neej. Men jag ska ta och köpa nåt jag faktiskt vill ha istället! Har hört att det är rea överallt nu, det vore ju rätt bra tajming i så fall. Det knepiga är att kameran bara är några månader gammal, lite bättre kvalitét hade jag förväntat mig. Fast nu har jag ju systemkameran så då behöver jag inte den dära Kodak. Det är slut mellan oss nu babe.



Kommentarer
Postat av: Mia

min kodakkamera höll knappt ett år. kunde inte föra över bilderna från kameran till datorn:S

dåligt märke vill jag lova!

2008-06-26 @ 18:23:40
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Lina

Detta låter inte bra. Har en kodak sen ngra månader tillbaka. Skit också.

2008-06-26 @ 20:28:56
URL: http://liihna.webblogg.se/
Postat av: Marie

Hej, trist när relativt nya saker bara går sönder.

men jag tycker absolut att du ska lämna in den på lagning, dels för att kodak ska få reda på att deras produkter krånglar så att dom kan göra nåt åt problemet. Sen är det ju alltid bra att ha en "liten" kamera i reserv eller hur?

Ha det prima ballerina

2008-06-27 @ 07:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0