Det går bra nu!

2008-06-13 @ 17:48:53

Imorse så skällde vi lite på dem på sjukhuset att de skött sig så dåligt, och då blev det fart på dem! Vi fick dagens provsvar på bara ett par timmar och gissa vaaad? ASAT/ALAT (levervärdena) ska ju ligga mellan 0.2 och 2. Och idag är ASAT nere på 0.7 - normalvärde alltså! - och ALAT på 3.6 - nästan normalvärde!

Det har säkerligen väldigt mycket att göra med det höjda Cortisonet. Kanske är det nån därute som gett mig lite positiva krafter också tro? Det får ni göra huuuur mycket ni vill, jag bara tackar och tar emot för jag behöver massor ;)

Har känt mig mycket piggare de senaste dagarna också, jag har ju varit tvungen att röra på mig en hel del. Och Visby är ingen lätt stad att ta sig runt i om man inte är på sin fysiska peak. Men det har nog varit bra för mig det här, känner mig mycket starkare i kroppen! Nu ska jag kicka "den jävla idiotens" ass rejält.


Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Häääärligt!! Skickar dig tankar och kraft ofta,,,tänker på dig ofta, och lider med dig ofta.

Nu gläds mitt hjärta med dig :-) YIPEIIII :-)) hoppas jag också får göra det ofta,,, kicka skiten ur den jävla idioten!

2008-06-13 @ 18:53:18
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Klart att du klarar av att kicka den idioten. Väck med den nu, bara väck!

Kram på dig, starka Madde!!!!!

2008-06-13 @ 18:56:46
Postat av: Madde svarar

Ni är la för härliga, massa kramar till er!

2008-06-14 @ 23:52:52
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0