Bio

2008-06-25 @ 00:07:09

Har haft fullt upp idag, kom precis hem från Sex and the city-filmen och innan dess var jag ute i solen hela dagen med pappa och Naiad. Väldigt mysig dag måste jag säga!

Filmen var bra, med massa lyxiga och härligt ytliga inslag, me like a lot. Den var rätt rolig också med lite allvar här och där, och visst. Det fanns allt några snyftare därinne i salongen men jag har aldrig riktigt varit en av dem, så sorglig kan jag inte påstå att den var. Men allt som allt - bra skit!

Nu vill hunden ha lite kärlek så nu blir det kramkalas!

Kommentarer
Postat av: petra andersson minkkinen

hej

ville bara säga att min familj bodde i luleå samtidigt som din. Kristina gick i min klass, men de flyttade till vbg inna vi flyttade till uddevalla.Din mamma anne och min syster var vänner.

Jag tycker det är fruktansvärt hemsk det som har hänt dej, det går ej att beskriva i ord. Hoppas ni har det bra annars, hälsa gärna kristina från mej. petra i uddevalla

2008-06-25 @ 00:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0