We're the only ones in our song

2008-07-02 @ 16:43:46

Det blir en romantisk eftermiddag/kväll! David kommer hit när som helst, vi ska bara vara helt för oss själva idag. Jag ska fixa ihop några goda mackor (mina fräscha mini-frallor kanske?) färska bär och hmm.. varför inte en Lindt-chokladkaka på 70%, mums!

Sen ska vi sitta och mysa vid en strandkant tills solen går ner, för att sen åka hem till honom och sova där. Har inte kunnat sova brevid min älskling på flera dagar nu när han jobbar, så nu får jag äntligen råda bot på min abstinens - det finns nog inget bättre än att vakna upp brevid dig, D!

Naiad ska nog få följa med, hon tycker det är så roligt att springa runt i sanden den gullungen haha.

Nä nu får jag sätta fart, jag är lite halvgroggy och trött men det hoppas jag går över snart. Förhoppningsvis hinner jag med en update lite senare,
ut i solen med er nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att de går fram åt för dig iaf,va gör du annars på dagarna, hur begränasad är du?

kraam

2008-07-02 @ 17:17:48
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0