Oj vilken dag!

2008-07-08 @ 20:09:30

Puh vilken dag, vet ni vad jag har gjort? Jag har köpt en 26' platt-tv! Eller jag har den inte än, den fanns inte i lager så de ska ringa så fort den kommer. Hoppas det går fort, jag har ju inget tålammod what so ever haha.. Och så ska jag köpa kablar så man kan koppla in laptopen. Kul va!

Elin och Sofia var ju här som sagt, jäklar vad roligt det var att träffa dem! Har saknat att umgås med dem så himla mycket, men nu blir det mycket mer av den varan. Wihoo !

Har hyrt Juno
(och Charlie Wilson's war, men den kollar vi nog på imorgon eller nåt) så Sofia kanske kommer förbi senare igen och joinar filmkvällen. Ska bli intressant att se hur filmen är, den har ju blivit väldigt kritikerrosad. Någon som sett den? Är den bra?

Det är sjukt hur mycket jag klarat av att göra idag trots alla smärtor, jag är nästan lite stolt över mig själv! Nu ska jag vila lite granna, kanske lägga på värmekudden på magen.. Uh, det kommer bli svettigt men det är nog värt det. "Hett" tips om man har ont i rygg/mage. He he he jag är väl för rolig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0