Fallens dagar kommer sakna mig i år

2008-07-18 @ 02:21:45

Gosh, vart tar sommarn vägen? Det är ju snart augusti. Det är redan Fallens Dagar (årets stora "festival-happening" här i stan) imorgon. Jag har inte badat än, inte ens doppat fötterna! Ohh nej nu får det vara nog. Ge mig en riktig värmebölja så ska jag ge den vad den tål.

Men det har varit ett knepigt år, för mig har det ju på sätt och vis varit ca ett halvår kortare än för alla andra. Jag menar eftersom att jag knappt kommer ihåg någonting alls från hela hösten och vintern pga alla starka mediciner och morfin. 

När folk pratade om vilken fin höst det var så hade jag ingen aning om vad de pratade om, jag hade ju legat inlåst på mitt rum på sjukhuset och kommer inte ihåg nåt. (och tur är väl det) Så för mig var det egentligen bara lite mer än ett halvår sen som det var Fallens dagar och jag var ute och festade järnet, he he.

Haha ååh vad kul det var.. Dansade på borden och röjde bäst av alla. Blir nog liiiite mindre av den varan i år, men det får bli nästa och nästa år igen!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja du Madde, det får Klart bli nästa år som du tar igen allt festande, och det ordentligt! Men tills dess ska du ha hunnit med många "träningsglas" så att du klarar av röjandet bäst av alla igen.

Vi har våra glas redo!

Kram/Elisabet

2008-07-18 @ 07:53:29
Postat av: Anonym

ok d ska jag göra. ska fråga svärmor om numret...

2008-07-18 @ 12:15:51
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du e verkligen förtjänt av en ordentlig värmebölja. Kram

2008-07-18 @ 20:09:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0