Natti natti

2008-07-22 @ 03:29:18

Mina värden har blivit lite bättre överlag. Har inte fått ta cellgiftstabletterna än, för min ordinarie läkare kom tillbaka från sin semester idag tror jag och har inte fått tag på henne än. Ska försöka med det imorgon.

Ryggen känns mycket bättre just nu, så jag hoppas jag kan resa mig ur sängen imorgon och kanske prova relax-badet. Men bara att komma ur den här sängen vore ju himmelriket bara det! Är jättepigg, men ska försöka sova ändå. Har fått en tid på magnetröntgen kl 1 imorgon. De ska helt enkelt kontrollera mer noggrant så det inte är några konstigheter, allt syns ju mycket bättre på en MR.

Det enda jag har lite halvpanik över här är att jag inte har tv3, kan ni gissa varför? He he he precis - Våra bästa år. Det finns ju en sida där man kan läsa vad som hänt meen det är ju inte samma sak.. Och Sex and the city också såklart! 

Men mest av allt saknar jag Naiad, att vakna och morgongosa brevid lillan..! Pappa ligger här i en säng brevid och snarkar, men det är inte riiiktigt samma sak, haha! (och D, babe dig saknar jag ju jämt det är underförsått hoppas jag he he)

Natti natti, nu får det räcka för idag!


__________________________________

ps. glöm inte att rösta på veckans fråga! :) ds.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, vet precis hur det är att vara utan sina tv- kanaler, är själv en serieslav så det håller, så det är faktiskt ganska skönt när dom har säsongsuppehåll över sommaren, rätt gött att slippa tv-måstet, tycker i allafall min gamla VHS som får banda allt som jag vill se, för det vill inte min andra hälft haha.

Ha det bäst

/Marie

2008-07-22 @ 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0