Väntar på mitt lyckopiller

2008-07-23 @ 19:25:22

Lyckades sätta mig upp i sängen idag! Fick hjälp av sjukgymnasten för jag spänner mig så i rädsla att det ska knäcka till igen. Jag VILL så mycket; ser solen skina där ute och jag vill bara hoppa ur sängen och dra en runda på stan, kunna gå som vanligt för att sen kunna ÅKA HEM och sätta mig på min egen balkong eller ute nånstans på en filt och mysa med hunden.. kan fortsätta hur länge som helst.

Den här dagen har inte behandlat mig så bra hittills tyvärr men det är inget jag ska gå in djupare på. David, "riddaren i nöden", kommer strax i alla fall - den bästa medicinen man kan få!

Kommentarer
Postat av: Johan

Bea fick ha Najad i knät häromkvällen...hennes ögonbryn åkte långt upp i pannan och ögonen var som tefat....underbar liten kompis du har där....keep on going så kommer du snart tillbaka till balkongen i de fashionabla förorterna. // skäggiga grannen med Rullstolstrollet

2008-07-23 @ 21:46:17
Postat av: Elisa

Hoppas sista delen av dagen blir bättre! Förstår att du längtar därifrån. Håller mina tummar för att du snart ska vara hemma igen.

Varma hälsningar

Elisa

2008-07-23 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0