Måndagen

2008-07-30 @ 23:38:44

Här är den första lilla "uppdateringen" från de senaste dagarna; måndag.

Dagen började väldigt olyckligt. Jag hade tänkt att ta mig upp tidigt, få mig en dusch och sen göra nåt kul. Komma ut från sjukhuset och hitta på nåt helt enkelt! Men flytten från sängen (kan fortfarande inte gå) gick  inte bra alls pga att okunniga personer skulle lägga sig i. Ryggen knäcktes åter igen och det blev mer skrik och tårar..
 
Men nu ska jag bli bra, det bara är så! Har fått en morfinpump nu i alla fall. Den trycker jag på när jag får för ont så får jag en dos morfin. Får ju inte ta vanliga antiinfalmmatoriska preparat eftersom de påverkar levern.


Måndagen var ganska händelselös för övrigt
men jag bjuder på den här som jag tog häromdagen - Bara till er!


Kommentarer
Postat av: Aneth

Jag hoppas verkligen att du snart blir bättre i ryggen och att du kan hitta på något riktigt kul. Jag tycker du är otroligt stark men jag förstår att även du måste få vara ledsen och ha dina svackor emellanåt. Hoppas du snart, snart, snart blir bättre. Kramar

2008-07-31 @ 09:40:02
Postat av: Marie

Hej,

nu var det ett tag sen jag skrev till dig.

Jag hoppas verkligen att det ger sig i ryggen snart så att du får komma ut o hitta på nåt kul, eller bara få en promenad oavsett väder.

Hållermina tummar för dig, ha det bäst

/Marie

2008-07-31 @ 09:50:25
Postat av: Taking Chances

Även de dagar eller stunder när du känner att luften går ur dig och att orken tryter innan du hittar tillbaks till din inre kraft igen så finns vi här och tycker att du är fantastisk på så oerhört många sätt och vis!

Ta vara på allt som e DU! =)

kram,puss and some lööövve coming your way baby ;)



2008-07-31 @ 10:48:19
URL: http://takingchances.blogg.se/
Postat av: mana

men shit, vad är det för människor som hela tiden knäcker ryggen på dig? ajfan. hur som helst är du jävligt stark, men det vet du nog redan om ;)

2008-07-31 @ 10:55:56
URL: http://manamonroe.blogg.se/
Postat av: Mika Hänninen

Hejsan. Jag är en avlägsen släkting som läser din blogg, och beundrar dig mer för varje ord! Hjärtat på bilden kan lätt jämföras med ditt... Men, ditt vinner!

2008-07-31 @ 14:14:33
Postat av: Natalie

Hej! Förstår att det är lite besvärligt att ligga på sjukhus nu i semestertider med ovana vikarier på plats. Hoppas att du blir bättre snart tjejen!

2008-07-31 @ 15:16:56
URL: http://eilatan.blogg.se/
Postat av: Nina. Möller

Hej Madde.

Naiad skickar en blöt slick som skall sitta på din kind.

Vi önskar av hela våra hjärtan att du skall bli bättre.

Många kramar ifrån oss.

Nina och Naiad

2008-07-31 @ 22:37:29
URL: http://gosegubbar.blogspot.com
Postat av: Fire

Dags att upp och hoppa med dig tycker jag! Jäkla rygg att krångla. Kramkram!

2008-08-01 @ 02:43:29
URL: http://firekick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0