Sådär

2008-07-11 @ 18:16:04

Hemma igen! Var på avd. 14 i Uddevalla som blir min nya "hemavdelning" från och med nu, alltså dit jag åker om jag skulle behöva åka in en snabbis för att få blod och sånt. Helt nyrenoverad och jättefin avdelning faktiskt, och bra personal så det var ju bra.

När det gällde ryggen så gjorde jag en röntgen och fick konstaterat att det bara är ryggskott, inga metastaser (spridningar) i skelettet eller nåt. Puh! Och när det gällde mina svullna fötter skrev läkaren ut en svag dos vätskedrivande, men han trodde svullnaden hade mest med kortisonet att göra och rådde mig att röra på mig så mycket jag orkade och kunde. Så det var i princip det som hände på sjukan idag!

Sen gick vi och åt på ett café som heter Yerba, vilket ställe! Om jag bodde i Uddevalla skulle jag hänga där jämt, så det rekommenderar jag starkt om ni är i  de trakterna.

  


Kommentarer
Postat av: linn

tack! allt är bara bra med mig =) jag vet inte riktigt vad jag ska säga händer i mitt liv just nu.. jobbar på innovatum och det tar upp mesta av min tid för tillfället :) satt och bläddradepå äldre inlägg i din blogg och såg att du hade förlovat dig, va roligt! grattis!

2008-07-11 @ 18:25:14
URL: http://linnssy.blogg.se/
Postat av: Caroline

Svar: Usch, vad hemskt att få det i så ung ålder :/ Hur hanterade du beskedet när du fick det?

2008-07-11 @ 18:34:11
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/
Postat av: Boel

Hej Madde!

Har varit inne på din blogg och tittat till dig lite. Käns lite som att snoka faktisk. Men det är ju offentligt så.... Nu kan jag i allafall ha koll på hur du mår. Har inte alltid den bästa kontakten med J.

Skulle gärna vilja göra någotför dig om jag kan.

....har du akvarellfärger, penslar och papper? I annat fall kan jag fixa det om du vill. Kommer gärna och hälsar på någon dag oxå omni vill det.

Kram till er alla från Boel

2008-07-16 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0