Tisdagens små bravader

2008-07-23 @ 02:00:51

Gjorde en magnetröntgen idag då, men får vänta tills imorgon för att få svaret. Min läkare från Sahlgrenska har fortfarande inte hört av sig angående cellgiftstabletterna heller.

Har fått någon slags elektrisk madrass som formar sig efter kroppen så fort jag rör mig minsta lilla. Ergonomiskt och jättebra för ryggen! Men som sagt rör den sig för minsta lilla, så det ska bli intressant att se hur det går att sova sen haha! Blir säkert jättebra, annars är det väl bara att stänga av den..

Äntligen har Caroline blivit frisk så hon och jag chillade på terassen. Jag får ju inte träffa någon som är sjuk och hon har smittat sen i Maj Så jag fick en försenad födelsedagspresent, såå söt tack tjejen! <3

(Syns tyvärr inte så bra med mobilkameran)



Hon har också tatuerat sig den skitungen, haha! Nu blev jag inte mindre sugen, vill ha! Men hon hade gjort det på impuls det hade jag aldrig vågat. Men det blev fint!

Har bokat in relax-badet till imorgon kl 11! Ska bli grymt skönt att komma ur sängen, har inte rest mig sen i fredags och det bara kliar i benen. Det är galet hur fort musklerna försvinner när man inte använder dem. benen är bara skinn och ben just nu. Fötterna har däremot svullnat av, de ser ut precis som vanligt, den synen har jag längtat efter! (synd bara att inte ansiktet hakar på den trenden, men det kommer! )

Tiina (som jag var hos i Lysekil förra helgen ni vet) kommer och håller mig sällskap några timmar imorgon. Och Elin + Sofia om jag förstått det rätt. Och David kommer efter jobbet. Måste bara säga hur mycket jag uppskattar att ni åker ända hit till Uddevalla, alla ni som kommer och hälsar på. Riktiga små guldkorn är ni!


Kommentarer
Postat av: Caroline

du är så söt och underbar och underbar igen! ÅH. Lyckokick att träffa dig. Massor med kärlek. (L)

2008-07-23 @ 22:57:51
URL: http://curradon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0