Slavdrivarn

2008-07-10 @ 23:15:40

Älskar att ha en balkong med kvällssol, men man fastnar lätt. Sen att jag fastnade pga att jag inte kunde resa på mig var en annan femma, haha.. Träsmak i häcken är väl aldrig fel liksom.

Känner mig som en riktig slavdrivare, stackars morsan får springa som en galning åt mig här. Ungefär såhär har det låtit idag:

"Kan jag få vindruvorna, kan du lägga upp mina fötter, lyft upp Naiad i mitt knä hon är ser så ensam ut, kan jag få laptopen, åh det ringer jag når inte telefonen ge mig den, kan jag få vindruvorna igen..? Eller nej ta bort dem jag orkar inte mer" And so on. Stackars mor,  men sitter man fast så gör man.

Anita och Maria är här, och Maria hade med sig ett par jättesköna bollar (Ehm lät kanske lite fel men ja..) som man masserar ryggen med! Det var ju perfekt tajming en dag som denna, så det tackar jag för!

Här är bollarna! Och Naiad ligger här och myser brevid mig som vi gjort hela dagen. Eller rättare sagt så har hon knött i mitt knä  tillsammans med laptopen haha. Men hon verkar allt trivas bra med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0