Snurrigt

2008-07-10 @ 01:13:49

Har ju höjt Metadonet lite till nu. Tog kvällsdosen för en stund sen och nu börjar det allt bli lite snurrigt, kroppen är inte van. Och så har jag druckit mitt älsklingste, Rooibos champagne. Mums! Så jag blev lite sömnig av det nu också. Det har blivit mycket av den varan idag, alltså fejk-alkohol haha. My hade nämligen med sig alkoholfritt vin, jag får ju inte dricka.

Vi hade rätt kul åt det. Ååh, jag vill faktiskt ta mig en liten sup, det var snart ett år sen nu. Och den där Baileysen har stått och lockat på mig länge nu, haha. I slutet av Augusti förra året var nog min senaste krogrunda. Men jag får helt enkelt lära mig att uppskatta de alkoholfria alternativen, hälsan går först hur trist det än må vara ibland.

Bjuder på lite fylle-nostalgi, vasheguu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0