Snart är det dags

2008-07-11 @ 20:42:22

Nu är det bara några timmar kvar tills jag ska bestämma vem som vinner min lilla tävling, närmre bestämt runt midnatt har jag bestämt. Så nu är det sista chansen för er som är ute i sista stund och vill lysa upp min och alla andras kväll!

Jag såg förresten en sak som fick mig att tänka till, gällande Davids "hämnd". Det var en artikel i Illustrerad Vetenskap, där rubriken var "De primitiva pungdjuren ger sig aldrig". Jag vet inte vad artikeln handlade om, men när de skriver "de primitiva pungdjuren" måste de ju syfta på män och inget annat.

Att han kan vara envis det visste jag, men att han aldrig skulle ge sig? Nä, det var väl att ta i, och jag är ännu mer envis. Men om det nu är så, så får jag nog sova med ett öga öppet. Heheh nä förlåt nu börjar jag bli übertrött tror jag..

Kommentarer
Postat av: DAVE

Jämför du mig med ett primitivt pungdjur?

Nu är det krig!?! Vad är du då? En havande hygena eller en blodtröstig gam? ;)



Älskar dig ändå..hehe!

2008-07-11 @ 22:57:01
URL: http://therealcolombo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0