På sjukhuset

2008-07-18 @ 22:19:08

Anledningen till att jag iinte skrivitv nåt idag är för att jag ligger på uddevalla sjukhus. fick åka in med ambulans förut pga ryggen, kan inte röra mig alls nu och det gör hemskt ont.. men jag kan ju inryyte hålla migborta från bloggen haha tror ni jag är beroende eller? nää nä...

väldigt svårt att skriva kan jag lova, så det blir lite som det blir idag.

ska försöka svara på era kommentarer så gott  det går men ni får ha lite tålamod med mig, okej..? :) puss o kram på er 

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jag kan inte heller hålla mig borta från bloggen och har kollat hela dagen hur du har det. Blev faktiskt lite orolig........Stackars dig, säger jag bara, lite medömkan kan jag väl få ge dig. Hoppas att du är uppe på benen snart igen och kan röra dig normalt igen!

Tankar och Kramar i massor!!!!!!/Elisabet

2008-07-18 @ 22:41:43
Postat av: Sammi

Hoppas att allt går bra! Har följt din väg ett tag och vill bara säga att jag tänker på dig.

Kram!

2008-07-18 @ 23:13:56
Postat av: Maria

Hej Madde! Jag har följt dej längre än du bloggat då jag är arbetskompis med din pappa, vi har nog hejat i röntgens korridorer någongång också. Det är fascinerande att läsa det du skriver, vilken enorm livsglädje du har och vilken kämpe du är! Positivt tänkande gör underverk! Hoppas du snart blir bättre i ryggen igen så du kan röra dig lättare. Tänker på dej och önskar dej allt gott. Stor kram

2008-07-18 @ 23:21:22
Postat av: belinda

Ne usch va hemskt :/ Har du kommit hem och mår bra nu då? Detta med ryggar är inte bra helt enkelt..



För övrigt, bor du i uddevalla? :)

2008-07-19 @ 10:42:47
URL: http://flickanmedoturen.blogg.se/
Postat av: viktor henriksson

hej madde! stackare, hoppas det släpper snart så du får komma hem o fortsätta ta del av den svenska sommaren.

men du är ju stark och en riktig vinnare så tänk som många idrotsmän gör: "pain is temporery, glory is forever"

kramar om dig så de känns här ifrån :)

2008-07-19 @ 13:32:09
Postat av: viktor henriksson

hej madde! stackare, hoppas det släpper snart så du får komma hem o fortsätta ta del av den svenska sommaren.

men du är ju stark och en riktig vinnare så tänk som många idrotsmän gör: "pain is temporery, glory is forever"

kramar om dig så de känns här ifrån :)

2008-07-19 @ 13:32:55
Postat av: Madde svarar

Tack allihop..! era goa kommentarer värmer verkligen, ni är bäst :D

stora kramar till er!





2008-07-20 @ 01:06:04
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0