Nu så!

2008-07-10 @ 15:55:22

Har fått gårdagens provsvar och de har blivit bättre! Så om de går upp lite lite till kan jag ta cellgiftstabletterna imorgon, yeeeey! Era hållda tummar och tår måste hjälpt, ni får hela äran - men släpp inte riiiktigt än, måste ju få i mig 5 st tabletter först också he he. Det var bara levervärdena som var lite höjda men det var pyttelite, så det bryr vi oss inte om!

Har fått en läkartid imorgon i Uddevalla, de ska ju försöka klura ut vad som gör fötterna så svullna. Så nu börjar det hända saker  i stugan, härligt!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Släpper inte dig förrän du är frisk Madde, så det såååå.

Kram/Elisabet

2008-07-10 @ 16:18:25
Postat av: Alisa

håller så att jag får kramp i den Men jag släpper ändå inte!:)

2008-07-10 @ 16:50:16
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Vida

fortsätter hålla!!!

Postat av: Fire

Tummar hålls här!

2008-07-10 @ 17:44:58
URL: http://firekick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0