Nu skärper jag mig

2008-07-14 @ 01:14:17

Jag känner mig jämt så elak när D sover här, kortisonet gör mig så pigg så det är jättesvårt för mig att sova innan minst 2 på natten. Men han äter ju inget kortison så han har sovvanor som en normal person haha..

Det låter oftast såhär:
D: Älskling jag måste nog gå och lägga mig nu..? Jag jobbar imorrn..
Jag: Jag kommer snart, jag looovar! Jättesnart..!

När jag kommer så har han såklart somnat. Usch jag är en hemsk flickvän. Måste skärpa mig, Typ nu!

Så godnatt på er. Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Gomorrón, Madde!

Hoppas att du har sovit gott i natt och att du få en skön, lugn dag att njuta av.

Kram/Elisabet

2008-07-14 @ 07:16:55
Postat av: Karin Ekeblad

aaw hahahha

2008-07-14 @ 10:40:05
URL: http://karinekeblad.blogg.se/
Postat av: Madde svarar

Hej Elisabet, jag har sovit så gott så. Hoppas du också gjort det, och tack detsamma :)

Kram

2008-07-14 @ 12:41:38
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0