Normala problem

2008-07-16 @ 23:55:29

Det verkar som att metadonet börjar funka bra nu, mot smärtan i alla fall. Jag har inte behövt ta extra smärtstillande på två-tre dagar och jag har kunnat sova ostört, wowoo! Nu ska bara kroppen vänja sig så jag inte blir så yr i huvudet av det också.

Så snart kommer jag kunna gå och hitta på saker utan att behöva oroa mig för att jag ska få ont i levern. Men först måste jag bli av med ryggskottet. Ja förlåt.. det var ett jäkla tjat om det där. Men grejen är att det faktiskt känns rätt skönt ändå. Det är aldrig kul att ha ryggskott, och visst är det otur att jag fick det nu när jag inte har särskilt ont i levern. Men det känns så himla bra på nåt sätt att ha normala fysiska problem, som inte har med "den jävla idioten" att göra!

Kanske låter konstigt, men det är roligare att koncentrera sig på att man stapplar omkring konstigt för att man har ett simpelt ryggskott, och inte pga idioten. Jag är "normal", yeeeeeey!

Kommentarer
Postat av: Millan

Vilken härlig tjej du är så possitiv fast du är sjuk!

Glad att jag hittade hit här kommer jag att stanna!

Kramar Millan

2008-07-17 @ 00:20:29
URL: http://moder.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej, helt otroligt att du hittade nåt positivt i att ha ryggskott, har haft det...var inte kul, men det går över.

Ha en underbar dag

/Marie

2008-07-17 @ 07:56:55
Postat av: Johanna

Äntligen har man hittat en blogg där man kan relatera till. Jag blev diagnostiserad med lymfom för 2 månader sen och genomgår just nu cellgiftsbehandling. "min" cancer är inte lika aggresiv som din, men jobbig ändå.

Du är duktig och stark..

2008-07-17 @ 13:45:16
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: u know my name..

acceptera inte denna kommentaren.



tänkte bara höra om du vill skriva ett kort inlägg och länka till denna adress. vill nå ut tll så många som möjligt.



bytte från blogg.se eftersom förövarens syster skrev massa elaka kommentarer:S



tack på förhand.



kram på dig!

Postat av: Peter PC Carlsson

Ja tänk att ryggskott kan vara något som får en att känna sig normal. Jag skall minnas det nästa gång jag får ont någonstans.



Kram

2008-07-18 @ 08:33:48
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0