Min jordgubbspaj

2008-07-09 @ 12:39:07

Är det bara jag inte inte ser mina nya inlägg på bloggen? Det senaste jag sett sen igår var "Ett till.." konstigt, jag fattar ingenting.

Ikväll kommer Jennie och My hit, det är ju dags för våran laga-mat-och-umgås-kväll! Det blir paj x2 - kycklingpaj och jordgubbspaj. När David fick reda på att min jordgubbspaj stod på menyn kunde ju inte han vara värre än att joina oss och "hjälpa till att äta upp den", haha!

Jag ställde klockan imorse, så Days-reprisen är avverkad och jag kan känna mig lugn. He he.

Kommentarer
Postat av: Surya

"Vi kör en liten tävling" inlägget går ej att öppna! kram

2008-07-09 @ 13:12:29
Postat av: lena hulten

hej Madde.Igår kväll när jag skrev min blogg så publicerades inte den heller.Så jag kontaktade dom och det var/är något fel i deras ände.Jag använder också blogg.se. Jag fick svar att dom hade fel men att han lade ut min blogg manuellt. Har inte försökt ännu idag.Imorgon är det dags för min tredje behandling.Blir en lång dag.Får sitta med en påse i tre timmar..och den andra tar 45 minuter.Måste vara inne vid halv elva..och själva behandlingen börjar nästan aldrig före klockan halv två.Så det blir lite långt..Ha det bra..Kram Lena i UK

2008-07-09 @ 21:29:10
Postat av: Madde svarar: Lena

Åh, hoppas det går smidigt imorgon. Ja det låter väldigt segt, men tur att du bara behöver vara där över dagen! skönt att få komma hem och sova i sin egen säng iaf :) Kram på dig!

2008-07-09 @ 23:35:21
URL: http://jagefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0