Min dag

2008-07-06 @ 22:14:33

Det blev så att jag gick på konserten, Val Xalino hette artisten och kom från Kap Verde. Han och hans son sjöng på kreol och spelade gitarr med svängiga latino-rytmer, och så var det en till kille på percussion. Musiken var sådär varm och mysig, de var duktiga.. men lokalen var så grymt tråkig, och så var det ju mitt på dagen. Det hade vart en helt annan grej om det hade varit på en mysig intim klubb på kvällen med lite schysst riggat ljus - det hade gjort dem mer rättvisa! Men det var en najs liten söndagsaktivitet.

Har varit hos pappsen hela dagen och han bakade sina ökända dödsgoda bullar. När Johan och Laila fick höra talas om detta kom de snabbt på besök de också hehe.. så vi har suttit här allihop och umgåtts hela dagen. Fasen, jag som ska vara nyttig och undvika för mycket socker. Han gör det inte lätt för mig, farsgubben. Men jag får ju unna mig lite, det blev faktiskt bara 1½ bulle för mig haha..  Vilken disciplin jag har!



    

De svängiga afrikanerna
och de himmelska bullarna!

Kommentarer
Postat av: Caroline

saknar dig så jättemkt så det är helt otroligt. återbesök på tisdag, ska kolla om jag får träffa dig då. ÅH. saknar dig så mkt. skönt att du keepar mig updated med bloggen.:) massa kärlek till dig!

2008-07-06 @ 23:33:24
URL: http://curradon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0