Metadon

2008-07-01 @ 16:09:43

Idag ska jag börja byta bort Oxycontinet mot Metadon. Ska ta första tabletten nu, det ska bli intressant att se hur jag reagerar på det här. Som sagt så kommer jag eventuellt ha ont och vara lite extra trött de närmsta dagarna tills kroppen vant sig. (obs, så jag är inte garanterat anträffbar den här veckan med andra ord. Vet inte riktigt hur jag kommer må.)

Jag har daglig kontakt med smärtteamet, egentligen ska man ligga inne när man gör ett sånt här byte men vi kom fram till att det gick bra med bara telefonkontakt. Men jag hoppas verkligen smärtan försvinner och att piggheten kommer tillbaka efter det här bytet, det vore så underbart så det finns inte ord för det..!

Hoppas hoppas hoppas.. Och nu ska det gå så smidigt som möjligt också  - får fokusera på att jag är pigg, smärtfri och slipper illamåendet som nämns bland bieffekterna.

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Jag håller tummarna så att det vitnar,,,, det vet du Madde,,,jag håller på dig!!! Tänker, och sänder dig kraft!!!

2008-07-01 @ 20:51:10
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0