Klant

2008-07-08 @ 23:22:45

Förut när jag skulle äta jordgubbar med mjölk skulle jag hälla på jättelite socker. Pyyyyttelite alltså, jag lovar. Typ en halv tesked. Det är sant. Men så tappade jag sockerskålen i mjölken. Tjoff! Bara sådär. Så jag fick slänga allt. Det var nog någon högre makt som försökte ge mig en pik, eller vad tror ni? Hahah! Inget socker till dig Madde, du kan få diabetes! *Grrr, slår på fingrarna*

Jag som bara ville ha en gammal hederlig nostalgi-skål med jordgubbar och mjölk, som när man var liten. Buhu.

Filmen var bra förresten, inte sådär jätterevolutionerande direkt, men bra. Oooh nu är det Sex and the City, så jag måste slita mig härifrån ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0