Jag somnade inte!

2008-07-13 @ 01:57:54

Det blev en underbar middag på Pråmen med entrecôte med ugnsbakad potatis och mmmh vilka tomater! Lite annorlunda grej att bli lyrisk över tycker kanske du.Tomater. Men jag är inte särskilt förtjust i tomater annars. Sen blev det färska jordgubbar och glass till dessert. Väldigt god mat kan jag lova!

Och nu kan jag pusta ut - jag somnade inte, wohoo! Däremot blev det extra snurrigt, för Pråmen är en båt. En restaurang på en riktig båt. Som gungar fram och tillbaka. Ja du, metadon + gungande båt, det kan ju vara skoj om man är på det humöret hehe.

En bra grej med att gå ut och äta där folk är lite fulla, nu när jag har ryggskott, var att man skulle kunna tro att mitt stela stapplande kunde tolkas som att jag bara hade tagit ett glas vin för mycket. Fast i och för sig, vad är värst, att man har ryggskott eller att man är ett fyllo? Haha! Nä det där var inte så genomtänkt kanske.

Har fått till ett par bra kort idag men eftersom det inte var planerat att vi skulle sova här tog jag inte med några sladdar. De har gjort det så snyggt här i gäststugan, det är två rum och kök och de har byggt det helt själva! Lyxigt värre, jag stormtrivs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0