Jag får bli rik en annan dag

2008-07-07 @ 16:44:19

Äsch då. Jag blev inte rik idag. Ringde till Kodak och de ska skicka en ny laddare, ifall det skulle vara det som var felet. Annars skulle de komma och hämta kameran och reparera den, det går på garantin. Det var ju synd, men den där dumma kossan på kundservice var så jäkla trevlig och tillmötesgående så jag kan inte bli sur. Haha skit också..

Nu ska det grejas här! Det blir hemmalagad pizza hälso-style, byta ut vetemjölet mot lite nyttigare osv. Färsk ananas ska det vara också, gott gott. Har varit ute med Naiad nyss på en hurtig prommis och innan det satt jag och tränade med hantlarna en bra stund. Jag är på G nu, superwoman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0